2 sept. 2013

Pimp Up My HOT FISH

Pentru mine, pescuitul crapului inseamna o cautare continua pentru doborarea propriului record. Este o lupta cu mine insumi si de fiecare data cand scot cate un crap mare care depaseste recordul anterior stiu ca stacheta s-a mai ridicat un pic si misiunea tocmai a devenit mai grea. Cu putin timp in urma, am facut o partida pe o balastiera din Germania unde speram sa prind ceva crapi mari. Problema acestei balastiere sunt pestii mici si racii care iti toaca boiliesurile, motiv pentru care am ales sa modific putin compozitia mixului HOT FISH.Nu era prima oara cand pescuiam cu boiliesuri HOT FISH si stiam ca sunt permeabile, foarte poroase datorita granulatiei mari si semintelor de diferite dimensiuni.
Solutia mea pentru cresterea duritatii bilelor este destul de ieftina si implica adaugarea de 10% faina de gris si orez. Aceste fainuri nu au o valoare nutritiva reala si pentru ca nu doream sa imi diluez prea mult mixul, am compensat cu faina de peste (halibut) si Robin Red in alte 10%.
Caracteristic majoritatii balastierelor sunt pragurile abrupte, cu rupturi de nivel de multi metri si pereti verticali drepti. Nici in cazul meu situatia nu era diferita. Mi-am ales un prag care se ridica brusc din 6 in 2 metri. Aici am nadit o suprafata de aproximativ 25 de metri patrati si mi-am plantat montura la baza pragului, pe apa mare. Diametrul bilelor folosite la nadire era de 24mm, iar cele de pe firul de par..de 35mm. Sunt adeptul teoriei 'bila mare, peste mare'!
A doua montura a poposit la marginea unui camp de nuferi unde apa avea o adancime perfecta de 3.5 metri. Pentru a nu-mi forta norocul, aici am incercat sa tentez crapii cu doar doua boiliesuri de 24mm pe firul de par. Poate asta a fost si motivul pentru care lanseta asta a plecat prima. Un crap sub 10 kilograme a parasit siguranta nuferilor si a facut cunostinta cu salteaua mea de primire. L-am eliberat rapid si am replantat montura.Dupa mai bine de 24 de ore, lanseta pusa pe prag a inviat. Adrenalina a inceput sa-mi fie pompata in sange gandidu-ma ca am sanse mari sa prind un trofeu la bila de 35mm. Crapul a luptat energic, parca jucandu-se cu nervii mei constient. Odata ajuns in minciog mi-am vazut visul spulberat. Cantarul a confirmat ca partenerul meu avea 17.2 kg. Un exemplar superb de crap comun pe care sper sa-l mai prind peste multi ani.

Pe curand,al vostru Carpdetektiv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu